FAQ

Neen, alle on-line bestellingen plannen we in tussen de bestellingen welke in de frituur zelf gedaan worden.

We nemen na ontvangst van uw bestelling zelf contact met u op. Pas nadat u telefoon gekregen heeft van ons vertrekt u naar onze frituur om uw bestelling op te halen. We proberen er zo voor te zorgen dat uw bestelling net klaar staat wanneer u bij ons in de frituur binnen komt. Zo vermijdt u wachttijden en bent u verzekert van echt lekkere frieten, …

Het is mogelijk om bij ons ter plaatse te eten. In de frituur zelf beschikken we over enkele zitplaatsen. Voorts beschikken we ook nog over een overdekt terras welke in de winter verwarmd wordt.

Bij het online bestellen van eten is timing erg belangrijk! Wanneer je meteen na het plaatsen van je bestelling contact opneemt met ons, dan is het misschien nog mogelijk deze bestelling te annuleren. We contacteren je ook nog ongeveer een 15-tal minuten voor de bestelling klaar staat voor ophaling, hier kan je ook eventueel nog een (kleine) wijziging/aanpassing melden. Indien deze bestelling al wordt klaargemaakt kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.

Helaas is het niet meer mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. Uit ervaring weten wij dat telefonische bestellingen sneller een fout bevatten, dit door foutieve communicatie. Daarom, vanaf heden enkel nog bestellen via deze website. Alvast bedankt!

Helaas is het niet mogelijk om bij het ophalen van uw bestelling te betalen via bancontact, payconic, … We aanvaarden enkel cash.

Ja, wij vragen exact dezelfde prijzen.

Het is mogelijk om 30 minuten voor sluitingstijd nog een bestelling ter plaatsen voor diezelfde dag te leveren of afhalen.

We streven ernaar om enkel correcte bestellingen te overhandigen maar soms kan er iets klein mislopen. We raden aan om ons dan onmiddellijk op de hoogte te brengen via het contactformulier. Je mag een snelle oplossing verwachten.

Om de kwaliteit te garanderen worden er geen bestellingen samengevoegd. Wij behandelen telkens één bestelling per keer. Hierdoor is de kans op een foutje bij de afhandeling quasi nihil.

Op dit ogenblik is het niet mogelijk om bestellingen op voorhand te plaatsen door bvb een datum in toekomst te kiezen. We overwegen om dit eventueel in de toekomst wel mogelijk te maken.

Op dit moment werken we enkel met ophaling. In de (nabije) toekomst overwegen we zeker om ook de mogelijk tot levering aan huis te voorzien voor onze klanten.

Wij doen steeds ons uiterste best om alles vlot te laten verlopen, gelieve rekening te houden met een wachttijd van ongeveer 30 minuten. De wachttijden worden natuurlijk langer tijdens piekmomenten. Deze zijn moeilijk te voorspellen.

U maakt uw keuze via “Bestellen”, vult uw winkelwagentje met uw keuzes en plaatst u bestelling. Het is belangrijk om alle vereiste gegevens correct in te vullen. U ontvangt een kopie van uw bestelling via e-mail.Na ontvangst van uw bestelling plannen wij deze zo spoedig mogelijk in. Wanneer we aan uw besteling beginnen nemen we telefonisch contact met u op en overlopen samen uw bestelling, dit om eventuele fouten te vermijden. U weet dan ook dat u 15min later uw bestelling kan ophalen en cash betalen.

Load More